|
Futam évadnyitó2008.04.12. 22:45 -
ave
Megvolt az első idei MGYSZ-es rendezvény. Tökölön ismét sokan voltak, nézők is, de a nevezők is. A Fire King 2 jetcar hangos volt, látványos, meg perzselő, de nem túl gyors. Jópofa volt egy ukrán V6-os turbós Audi, amivel a tulaja azt hiszem talán 13mp-s futamokat produkált, majd beült Grzegorz Staszewski (ő az összkerekes Corvette pilótája) és futott gyorsan egy 11.1-et. Hm. Witold Karalow elhozta megmutatni az új szerzeményét, ami egy igazi csöves hotrod, Civic coupe arcra formálva. Motorral, váltóval mindennel együtt kb. 600kg. És gyönyörű. Először állítólag május 1-én fog versenyen bemutatkozni, Taszáron.
Volt kijelző, de hát hol... Erről a képről nem biztos, hogy mindenki felismeri, hogy bizony a rajtvonal környékétől hátrafelé fényképeztem. Jobb, mint ha nem lenne, persze, de a két pálya kijelzői a pálya két szélén voltak, az egyik ráadásul valami teherautó takarásában. A döntők előtt ugyanúgy regisztrálni kellett a versenyezni kívánoknak, mint tavaly. Újdonság volt azonban, hogy a döntők megközdése előtt az összes versenyzőt behívták a rajtvonalhoz, ahol mindenki megkapta a kategória beosztást. Ez elvileg arra szolgált volna, hogy mindenki tudja, hogy majd kivel kell párban mennie. Hát gyakorlatban ez semmit nem segített, úgy vettem észre. A döntők továbbra is lassúak és nyögvenyelősek. De eleve, miért kell negyed 8-kor kezdeni az év elején, amikor ilyen hamar sötétedik? Arról nem beszélve, hogy miért tartott 9-ig. Utolsó autós döntő futam: 20:54. Természetesen voltak motorosdöntők is, még az autósok előtt, gondolom rajtam kívül mindenki örült ennek. De az, hogy amikor a fehér Supra váltótörése miatt egy rövid időre megálló "pörgést" egy "zseniális" ötlettől vezérelve, hogy hát akkor addig csináljunk motoros díjátadót alapon sikerült tovább húzni a döntőt, hát... Persze már régen visszaért a technikai mentő a Suprával és még mindig a maroknyi motoros díjátadója ment, az autósok meg remélték az épp szemerkélni kezdő eső nem kezd neki jobban. A nap legérdekesebb eseménye mindenképpen az volt, amikor a Chevrolet Chevelle-lel versenyző norvég Morten Carlsten gumimelegítés közben átugratta saját hátsó kerekét! Nagy szerencse, hogy nem futam közben, nagy sebesség mellett történt ez. Az ilyen szerencsés balesetek remélem felhívják mindenki figyelmét arra, hogy mennyire nem veszélytelen ez a sport. Viszlát holnap, a King Of Europe East-en! Drukkoljunk együtt a magyar indulóknak! Hajrá fiúk!! :) |
GyorskeresésArchívum2009. október (1)2009. szeptember (1) 2009. június (1) 2009. április (1) 2009. március (1) 2009. január (2) 2008. december (2) 2008. november (3) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (1) 2008. június (5) 2008. május (2) 2008. április (11) 2008. március (4) 2008. február (3) Cimkékblog (3) dugattyú (1) dvd (3) első (1) fertőszentmiklós (1) fia (1) futam (3) gyorsulási_verseny (8) henger (1) hengerfej (3) how_to (1) hungaroring (2) jay_leno (1) játék (1) king_of_europe (16) kiskunlacháza (3) magyar (1) megbeszélés (2) mgysz (1) mnasz (1) mozi (3) mérés (1) off-topic (1) persely (1) santa_pod (1) szegény_keverék (2) technikai (4) tököl (6) video (6) videó (1) vihar (1)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |